Info: motorbokschip Jonge Willem. 1910 H.Haring Wilnis 20.6 x 4,1 x 0,9 (diepgang, niet de holte) 58 ton laadvermogen 40 ton waterverplaatsing DAF DD575 1964 reg.nr varend erfgoed 2639
Geen Friesland.
Op de keper beschouwd zelfs geen polder overigens.
Hoewel wat -achter- me ligt bekend staat als zijnde erg nat en laag.
Overigens, ook niet afgesneden, de telefoon rechtop gehouden ipv horizontaal
Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl..
Nope.
Geen Kaag.
Je zit een behoorlijk eindje nog uit de buurt.
Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl..
Kanaal klopt, maar geen Hilversum.
Tip, bekijk de plaat, en denk na.....
Twei Woiven schreef: ↑di 25 jan 2022 15:25
Tip, bekijk de plaat, en denk na.....
Daar zat ik al eerder naar te kijken ,want de situatie heeft wel iets weg van het Hunsingokanaal.
Daar heb je bij Leenstertillen ook zo'n mooie brede grasstrook ,en de overkant vol met oeverbegroeing.
En het achterland klopt redelijk.
Maar of jij daar kunt komen met je doorvaarthoogte ,betwijfel ik.
Pappa Alfa Zero Victor Delta Golf dat klopt daarom was dat deel van het marifoon examen zo makkelijk, de NAVO spelling gebruikte ik al.
Maar in 1965 zei ik vaak PA0 Voor De Grap
Nope nope, en het geen Siro, het is een uitschuifbare glazenwasserspaal met een meter of 10 draad eraan.
Aan boord staat een vriend en uit het zicht ligt een FT857....
20 meter was de band to beat....
40 meter deed het ook goed....
Nu heb ik toch wel een berg informatie gegeven voor wie het lezen kan.... (PE1REA)
Twei Woiven schreef: ↑di 25 jan 2022 17:20
Nu heb ik toch wel een berg informatie gegeven voor wie het lezen kan.... (PE1REA)
Wat jij aan info hebt gegeven ,is voor mij Wartaal.
De tijd van mijn (illegale) zend activiteiten liggen qua jaren ,ergens circa 45 a 50 jaar terug.
De spanning om niet gepakt te worden ,was destijds veel leuker ,dan de saaiheid van het aan de leiband lopen met een zendmachtiging.
Maar mag ik hieruit concluderen dat , dat provincie Groningen ( Hunsingokanaal) ook niet goed is? ( zie een paar postings terug )