Info: motorbokschip Jonge Willem. 1910 H.Haring Wilnis 20.6 x 4,1 x 0,9 (diepgang, niet de holte) 58 ton laadvermogen 40 ton waterverplaatsing DAF DD575 1964 reg.nr varend erfgoed 2639
Laat ik ook eens gokken. Koers is zuid, gezien de zonnestand, dijk aan sb, boompjes bb, Dortse Kil.
En waarom die sleep? Het sleepje beschikt zelf niet over voortstuwingsmiddelen.
De haven is onze bestemming, maar niet ons doel.
Met schippersgroet,
Guido
Na de vakantie nog een wekend wezen varen ,het was mijn laatste trip als
Eigenaar van ketelbinkie na bijna 20 jaar verleden week is ze overgedragen aan de nieuwe eigenaar en ze is bij hem in goede handen ,de naam blijft hetzelfde en de ligplaats ook
Het is voor mij een bijzondere foto en is volgens mij gemakkelijk te raden
De mast is vervangen een foto volgd
Vaar mij gerust voorbij, te loever of te lij,ik zal er ook wel komen!
1e idee: Linge, hartje centrum Gorinchem. Langs de Havendijk met zicht op de Visbrug.
Alleen past dat weer niet met de het zeilscheepje wat ik achter de brug meen te zien.
Ok, dus in Zuid Holland.
Zonder uitputtend te willen zijn, loop ik ik vanaf het Noorden de langs de plaatsen waar ik wel eens ben geweest. Gezien de 2 brugdekken (1 vast, 1 beweegbaar) over het brede water met veel afgemeerde schepen, direct voor en achter de brug kom ik tot het volgende.
Niet waarschijnlijk: Leiden, alphen a/d Rijn, Woerden, Gouda,Leidschendam, niet langs de Oude Rijn, delft, Voorschoten, Hellevoetsluis
Vraagtekens heb ik bij: Den Haag, Rotterdam, Schiedam
Dus neen, geen idee waar. Wie weet beter?