Wanneer ik dan terug kijk wat de ze zomer allemaal gevaren hebben dan ziet dat er treurig uit.
En als ik dan de kosten deel door de vaaruren dan ga je spontaan huilen.
Jammer dat je niet kon vliegen anders dan met eigen vleugels want vele bestemmingen waren gekleurd en dat betekent dan weer een week of twee thuis blijven.
Maar belangrijkste is wel dat ik (nog) niet besmet ben en op de IC terecht ben gekomen want dat is minder leuk.
Dat varen met Sint is ook in het water gevallen, alleen maar afzeggingen maar met ons pontje hebben we toch nog een mooi familie-uitje gehad.
Dat was allemaal netjes volgens de regels, afstand houden, met vijf opstappers op pad en met vier terug aan de kade en iedereen tevreden. Een goede verstaander.....
Met de Hylke is het helemaal niks geworden want herniaoperatie en revalidatie die maar niet wilde lukken hebben ons thuis gehouden. De minister zei indertijd dat de druk in de zorg moest afnemen en dat de 'mantelzorgers' het over zouden nemen. Mooi dacht ik, maar toen besefte ik plots dat ik dan die mantelzorger zou zijn. Lost dus ook niks op.
Conclusie van dit seizoen: alles bij elkaar opgeteld een drama, voor het eerst in 45 jaar geen vaarvakantie gehad. Ik ga een uitkering aanvragen

Hebben jullie het beter gedaan? Ik hoor dat graag.