Attentie - Nog geen CvO/CBB met wel verplicht per 30-12-2018?
Wacht niet langer - ga nu de eerste aanmelding regelen bij NBKB - BSC of Register Holland.
Wie te lang wacht kan buiten de boot vallen als 1e aanvraag te laat binnenkomt.
En....... bij zowel keuringsinstanties als werven beginnen de agenda's aardig te vullen, best kans dat 2de helft van dit jaar er geen "nieuwe" gevallen meer worden geaccepteerd.
Info: motorbokschip Jonge Willem. 1910 H.Haring Wilnis 20.6 x 4,1 x 0,9 (diepgang, niet de holte) 58 ton laadvermogen 40 ton waterverplaatsing DAF DD575 1964 reg.nr varend erfgoed 2639
MdB schreef:Attentie - Nog geen CvO/CBB met wel verplicht per 30-12-2018?
Wacht niet langer - ga nu de eerste aanmelding regelen bij NBKB - BSC of Register Holland.
Wie te lang wacht kan buiten de boot vallen als 1e aanvraag te laat binnenkomt.
En....... bij zowel keuringsinstanties als werven beginnen de agenda's aardig te vullen, best kans dat 2de helft van dit jaar er geen "nieuwe" gevallen meer worden geaccepteerd.
Ik moet officieel in 2018 m'n cvo verlengen, maar omdat ik al gecertificeerd ben onder het 'oude' regime, mag dat ook nog in 2019. Want iedereen ziet dat spitsuur op zich afkomen.
De haven is onze bestemming, maar niet ons doel.
Met schippersgroet,
Guido
Afgelopen woensdag na mijn cursus effe op en neer gescheurd naar Zutphen. Interessante avond, ik heb besloten met BSC in zee te gaan, en me zojuist aangemeld.
Time's fun when you're having flies
Kermit the Frog.
MdB schreef:Attentie - Nog geen CvO/CBB met wel verplicht per 30-12-2018?
Wacht niet langer - ga nu de eerste aanmelding regelen bij NBKB - BSC of Register Holland.
Wie te lang wacht kan buiten de boot vallen als 1e aanvraag te laat binnenkomt.
En....... bij zowel keuringsinstanties als werven beginnen de agenda's aardig te vullen, best kans dat 2de helft van dit jaar er geen "nieuwe" gevallen meer worden geaccepteerd.
MdB schreef:Attentie - Nog geen CvO/CBB met wel verplicht per 30-12-2018?
Wacht niet langer - ga nu de eerste aanmelding regelen bij NBKB - BSC of Register Holland.
Wie te lang wacht kan buiten de boot vallen als 1e aanvraag te laat binnenkomt.
En....... bij zowel keuringsinstanties als werven beginnen de agenda's aardig te vullen, best kans dat 2de helft van dit jaar er geen "nieuwe" gevallen meer worden geaccepteerd.
Dit had je negen jaar geleden moeten doen.
geert
Ja Geert, dat weet ik, net als de gesubsidieerde AIS.
Ik ben prive nou eenmaal door een diep dal gegaan vanaf 2008. en ben blij dat ik 'de boot niet heb hoeven verkopen'
Nu begint er eindelijk wat licht aan het eind van de tunnel te schijnen en kan ik het me weer veroorloven.
Time's fun when you're having flies
Kermit the Frog.
Ik weet Karel dat ik niet iedereen over een kam kan en mag scheren.
Maar er was 10 jaar overgangsrecht nog negen maanden en dan is het over ik heb het er vaak genoeg over gehad maar het werd genegeerd.
Dit moet toch bij sommige stichtingen cq verenigingen toch plaats vervangende schaamte teweeg brengen
Zo denk ik er over en daar moeten ze het meedoen.
geert
De lange weg is vaak niet de makkelijkste Karel, maar je komt er ook.
En dáár gaat het om.
"Hadden we maar " kunnen we allemaal denken.
Maar het is niet voor niets verleden tijd: hadden.
Te laat en dus nutteloos.
Na een lange, zware tijd kan jij weer voorzichtig "ik ga " zeggen.
Voorwaar iets om trots op te zijn.
Het komt wel goed.
En dat bedoel ik in beide opzichten.
Boot en privé.
"It ain't that I'm wiser, I just stood a couple of more times with my back to the wall (Willie Nelson)
Bovendien is IL&T bezig met een mogelijke escape. Zij zijn bang dat ze het administratief niet gaan kunnen bolwerken.
Vergeet niet dat pas recent ook alle drijvende werktuigen onder de certificaatplicht blijken te vallen.
Dat betekent dat ook alle drijvende waterplantenmaaiers, drijfvuilverzamelboten e.d. gekeurd moeten worden. Dat wordt nog wat.
Aren lichtte de wet en de uitvoering (inspectie) helder toe. Complimenten voor IL&T. Zij doen er alles aan om de regels zo te gebruiken dat alle uitstellers toch nog geholpen kunnen worden. Zo bestaat de kans dat schepen die voor 1 november 2018 zijn aangemeld toch nog gecertificeerd kunnen worden gebruikmakend van de Algemene Wet Bestuursrecht.
De schepen die hiermee gered worden mogen na 30-12-2018 niet deelnemen aan de vaart zolang het certificaat niet binnen is.
Time's fun when you're having flies
Kermit the Frog.
Ik hoop oprecht dat het iedereen nog lukt.
Er word de laatste tijd al teveel schepen aan geboden .
Er zijn er ook al een paar bij de knip gesignaleerd.
geert
KarelE schreef:Bovendien is IL&T bezig met een mogelijke escape. Zij zijn bang dat ze het administratief niet gaan kunnen bolwerken.
Vergeet niet dat pas recent ook alle drijvende werktuigen onder de certificaatplicht blijken te vallen.
Dat betekent dat ook alle drijvende waterplantenmaaiers, drijfvuilverzamelboten e.d. gekeurd moeten worden.
Met alle respect maar dit was ook bekent,mijn vrouw heeft voor onze vriend die een sleepboot annex kraanwerkschepen rederij heeft 4jaar geleden dit voor hem geregeld heeft haar een jaar gekost maar voor elkaar gekregen eni nr geregeld stabiliteits proeven e,d.
geert