Oude grote accu's gaan er morgen uit en daarvoor komen dan 3 kleine gel accu's
EN zoals altijd als je begint te slopen, dan haal je steeds meer weg. Hele electra ligt er dus uit. En dahsboard is weg.

Maar nu. Als ik de nieuwe motor ga plaatsen heb ik te maken met het uitlijnen naar de as.
Dan heb ik een aantal opties.
1: Oude situatie herstellen. Er zit een bullflex (Zo een dikke schijf) op waarmee ik begrijp 3mm speling te hebben.
2: Als er genoeg ruimte is een homokineet tussen zetten. heeft mijn voorkeur. MAAR>
A) De motor kan niet verder naar achter dus moet ik genoeg ruimte hebben om een homokineet tussen de keerkoppling en de as te zetten.
B) Als dat niet zo is, hoe kan je eventueel een stuk van de schroefas eraf halen (Boot ligt in water) Zagen? Slijpen? ivm hardheid ijzer? en zorgdragen voor mooie snede.
Andere vraag. Kan je ipv een homokineet een gewone kruis cq kniekoppeling ertusen zetten?
Bij het aanmaken van het uitlaatsysteem en leidingen. Als ik de uitgaande waterleiding met uitlaatgassen aansluit op een waterlock en dan naar buitenbreng is dat voldoende of moet er dan nog een hevelbeveiliging tussen? Hevel voor het stuk tussen spruitstuk en waterlock.